kalau korang tak dapat nak call orang yang tersayang apa korang rasa??? rindu?? gelisah....risaukan si dia sihat ke tak?? dan baaaaaaanyak lagi rasa2 yang biasanya pasangan kekasih akan rasa...

Kelmarin aku mula menghadapi masalah ni..aku tak leh nak call awek aku...dan kalau hantar sms tak sampai..kalau sampai ...mungkin dah setengah jam hantar baru sampai...mula2 aku ingat handphone aku buat hal..tp bila dah try test kad sim telko yang lain..okay pulak...jadi apakah yang berlaku sebenarnya???? gangguan pada perkhidmatan talian prabayar ke??? aku call servis center diorang cakap memang kami ada problem dgn call out tp bukan semua number yang kena..encik kena tunggu 24 jam lg baru selesai masalah ni...
time ni...aku rasa mcm nak marah je..tp aku kontrol aku cakap kalau ada gangguan kenapa tak antar sms notis ke apa ke bagitau kat pelanggan supaya mereka lebih bersedia menghadapinya..
cukup...ni mesej ringkas utk CELCO*
JANGAN GUNA IKLAN YANG GEMPAK KALAU SERVIS MACAM %$^^&&%^#@
JANGAN TIPU PENGGUNA MALAYSIA DENGAN KATA2 MANIS DALAM IKLAN MU ITU
KERANA MEREKA MUNGKIN TERDIRI DARIPADA ORANG2 YANG CEPAT BERTINDAK DENGAN EMOSI(MACAM AKU!!)
SUARA SAYA MUNGKIN KECIL TP SY TOPUP DALAM SETAHUN SEBANYAK RM1042.87 SETAHUN..JADI KALAU SAYA LARI KE TELKO LAIN......PAHAM2 SENDIRI..
JANGAN NAK SYOK SENDIRI CAKAP BROADBAND KAU YANG PALING PANTAS....
PADAHAL BROADBAND KO TU TAHAP BEROKBAND...
notis: perlu diingatkan bahawa pada masa post ni ditulis penulis sedang bengang yang teramat sangat setelah die terpaksa membuat 15 kali panggilan kepada Celc*# careline utk melaporkan masalah yang dihadapinya tanpa mendapat sebarang perkembangan positif daripada kesemua 15 laporan itu..
nasihat saya berhati2 dgn janji2 manis dari syarikat telko ini kerana pengalaman saya mungkin akan terjadi pada anda!!!!!!
POST INI JUGA DIBUAT KERANA PENULIS MASIH SAYANGKAN CELCO# DAN MAHU IANYA BERUBAH....WALAUPUN TAK TAU BILA...................................................................................................................................
K.A.K daftar keluar....
13 comments:
betol2 marah~ huhuh~
memang marah dan sangat keciwa..
memang la bila iklan kena gebang besar...nama pon strategi peingklanan....isk2...lain kali amek masscom or advertising
selain masscom and advertising they should balance it with a good Public Relation..coz..customer is always right..and we want to keep them long..
saba ek KAK....
servis telko kt Malaysia ni, mana ada yang 100% bagus..
hihi
KAK sedang belajar bersabar..
erm..btul tu...patutnye pihak mrk kena r bgitau terlbih dahulu jika terdapat gangguan...tidaklah pelggan tertya2...kena bljar customer service lg ni...
terima kasih keran bersetuju dgn saya Miss Anny..customer service is important!
you spend HOW MUCH on credit in one year?
...
Hey, this works...
of course it works my Anonymous..tq for ur visit..!
mgkn servis tgh down time 2..perlu diigt, kdg2 mslh spt ini brlaku scara tiba2..sbb machine ciptaan manusia xkn jd perfect..msti kdg2 jd probs..so jgn slalu cpat melenting..kalo skali skala trjadi xpe, jgn slalu trjadi..mmg kalo nk cari jln pnyelesaian kdg2 mngambil ms yg lama..sbb 2 diorg ade amek langkah brjaga2 dgn slalu upgrade servis n hardware mereka..peace~~
Azhar shoib: memang betul..aku setuju bebenar dgn pendapat ko..cuma post ni aku buat time emosi tgh menggeledak..hik3..
tu yang melenting tak tentu pasal tu~~hik3~
sbb 2 la kna slalu rileks je..jgn cpat melenting..hahaha~~
Post a Comment